måndag.

Igår var jag på trevlig söndagsmiddag hemma hos mamma. Åt supergod lax och tittade på film :) Strax efter tio tog jag bilen hem och då regnade det minsann, och inte så lite heller. Och idag sitter höstvädret kvar så det blir höststövlar idag, äntligen!

Idag vaknade jag vid halv 9 eftersom planen var att gå upp vid nio, göra mig iordning och möta upp Ankan inne i stan kl 11. Men när jag vaknade hade jag fått ett sms från henne att hon ville ta sovmorgon. Så istället för att somna om låg jag och tittade på tre avsnitt av Sex and the city. Nu är jag nyduschad och klar för att ta mig in till stan, väntar bara på systers samtal. Har även hunnit städa undan lördagens fest, bara lite disk kvar..

Ikväll blir det måndagsmyyys, med kycklingsoppa och säsongsavslutning av Dexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback