måndag.

Det märks att det är höst och höstterminen har börjat. För denna morgon precis som hela förra veckan vaknar jag tidigt av att en massa barn och fjortisar vrålar utanför mitt sovrumsfönster! Dom måste minst vara 100 pers för att kunna låta så där mycket. Men troligtvis är dom bara 5, jag blir så förbannad på de äckliga barnen. Aaaaahhhh!!

Igår blev det ytterligare en dag ute i solen och amerikanskfotboll :) U17 spelade men förlorade mot STU 20-24 och de blev så ledsna så de grät. Stackars pojkarna! Men STU fick faktiskt en gratis TD så jag tycker inte att dom förtjänade att vinna. Emma och Markus var också med så efter matchen blev det söndagsmiddag hos oss bestående av kycklingtaco. Sen blev det kladdkaka med grädde och glass, brieost hade vi också såklart :) Tittade på RocknRolla som jag dock hade lite svårt att hänga med i och söndagsmös i soffan. Trevligt när man gör något på söndagarna så de inte bara rinner iväg av söndagsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback