onsdag.

:( Dumma dumma förkylning! Inatt kom allt som hör till, huvudvärk, hals- och öronvärk.. Knaprade massa Alvedon och lyckades tillslut somna och vaknade inte ens när Midori ville ut. Nu har jag druckit två äckliga Bamyl och ska nu vitamin boosta. Måste försöka orka med dagen, har iaf ingen feber så det är ju bra. Känns ju dumt att bli sjuk när jag fyller in för någon som är sjukskriven.. Jag tycker hur som helst att det är lite tidigt för min höstförkylning, den brukar ju komma senare.. För vem åker inte på en en sån?

Nästa måndag och tisdag har jag valt att inte jobba och istället vara hemma och ladda för onsdagens nya jobb :) Så nu är det tre dagar kvar på EuropCar.

Jag vill ha mjukisar idag, men jag vill inte skita ner dom på jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback