onsdag.

Idag var min första dag på jobbet :)
3 av 5 var sjuka så har bara träffat två än så länge men dom var trevliga och i min ålder. En annan tjej har rosa hår, så kan man göra om man är telefonist.. Men mitt hår kommer jag hålla undan från pastellfärger! Förmiddagen spenderade jag med en kort obligatorisk utbildning på datorn och sen satt jag med för att se hur man jobbade med växelsystemet. På eftermiddagen blev det fröken Mills som "Välkommen till WasaKredit..." Med det mesta som de flesta kunder ringer och pratar om skulle lika gärna kunna vara finska, konstiga ekomomiska begrepp. Men de kommer sätta sig de också! Imorrn ska jag lära med systemet mer grundligt.

Ser fram emot ytterligare en dag imorrn :)
Har fått köpa rikskuponger för 518 kr med värde 1480 kr, det tycker jag är BRA!

Direkt när jag kom hem bar det av till Märsta för att spana på ytterligare en soffa, mycket fin den också! Sen fick vi kallops av Johans föräldrar vilket passade väldans bra eftersom jag var för trött för att laga mat. Nu ser Johan och Tobbe och ser på collegefotboll och Tobbe hade med sig supergoda Sourcream&Peppar chips som vi mumsar på!

Om två timamr blir det True Blood, tills dess ska jag ägna min hjärna åt min nya kärlek Edward Cullen :D Jag kan inte säga annat än ååååå och detta är sann kärlek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback