onsdag.

Nu har jag varit duktig och lekt hemmafru i min Jets tröja :) Det första jag gjorde när jag klev upp var att hämta en dammtrasa och dammade alla hyllor, fönsterbrädor och bord. Efter det blev det bortplockning av diverse grejor så det inte ligger massa skit överallt och nu har jag damsugit och skurat badkaret. Skulle behöva skura golven också..

Vårt internet är helt mongo och har inte fungarat på hela morgonen och när det fungerar går allt i slowmo. När Johan betalade räkningarna såg han att Comhem ändrat vårt bredband till 0.5 av någon jävligt dum anledning! Så det får dom fan ta att ändra tillbaka. Eftersom det knappt går att komma in på några sidor blir det inge träning nu på morgonen :( Får se om det funkar bättre i eftermiddag. 

Efter lunch och en dusch ska jag till Kista. När vi var där i helgen gick jag förbi en skoaffär där det stod att de sökte folk och att man skulle komma förbi med cv och brev så det ska jag minsann göra! Adecco har inte hörrt av sig än så jag tar det som ett nej och ska försöka ta nya tag till intervjun imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback