smått och gott

Nu har jag kommit hem från mitt älskade IKEA! Men jag måste erkänna att det är roligare att vara där tillsammans med någon. Fick tag på mammas present samt 2 fina burkar till köket, servetter, blomma med kruka, en bilfilt och ett cd-fodral till skivorna i bilen. Hittade massa annat fint också men det får vänta till en rikare månad. Det värsta är att vi får inte plats med flera ljusstakar, sånt som jag äääälskar!! Någon gång när vi flyttar kommer det bli storshoppning! Mattor, lampor, mysdetaljer och massa annat.

När vi flyttar (några år kvar men jag har redan en lista) har jag några krav på lägenheten :) Ett stort kök, ett stort vardagsrum, ett sovrum där man även får plats med en fotölj, badkar, klädkammare, balkong. Hmmm, undra om jag måste minska mina krav lite..

Snart kommer syster förbi och sen tar vi oss in till stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback