sommarvärme!

Efter att ha gått upp imorrse och slöat på soffan ett tag så tog jag mig samman. Satte på mig träningskläderna och skuttade åter igen runt i köket. Ska försöka göra något av de 2 olika programmen varje dag. Det ena är lite kortade och passar till dagar då man inte ha full ork :) Sen blev det en kall dusch och lunch i form av Naturdiets Smoothie.

Nu har jag tagit en prommis fram och tillbaka till Ica. Beställde tre t-shirts förra veckan från HM när det var clubdag som jag hämtade. Och herre vad varmt det var, trodde nästan att jag skulle smälta bort. Här har jag ställt in mig på höstväder och stickade tröjor och jag håller på att svettas ihjäl i jeans och ett vanligt linne. Oväntat första september väder!

Får se om det blir städande snart eller imorrn.. Jag är faktiskt väldigt sugen på att läsa nu när jag pallat mig igenom de sega bitarna.

Efter endast 1,5 månad har Johnny mad dog slutat gå på biograferna! Jag ville ju verkligen se den på bio :( Får väl stå ut och vänta tills den går att hyra..


Så mycket som jag badat i sommar har jag nog inte gjort på länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback