söndag.

Idag har vi en tröttis dag inne på soffan. När det är så fint väder ute :(
Jag vill verkligen gå ut i solen, ta en skogsprommis, leta svamp, fota med superkameran och picknicka men Johan är för bakis och har jätteont i ryggen så det bli helt enkelt soffan.. Och igår hittade vi vår nya soffa vi ska köpa!! Efter min första lön från Wasa är det soffköp som gäller!! Äntligen!

Igår blev det som planerat en tjejdag. Vi färgade håret på mig, blev inte jättestor skillnad men blev riktigt fint! Sen drack vi massa vin och tydligen massa vodka eftersom flaskan nästan är slut, åt ribs till middag och lyssnade på min fabulösa tjejlista som jag komponerade ihop på Spotify. Massa fin skriksång blev det såklart till. Syster kom också och lekte och senare Uno med en vän. Sen skulle vi in till stan och då gick allt lite fel. Så jag åkte in till stan för att vända och åka hem till Väsby igen.. Träffade Johan och Jocke och gick med dom till Fame och tog några öl innan vi åkte hem.

Nu ska jag vara ärlig.. Jag bara känner att jag måste säga en sak som jag alltid vill säga men aldrig skrivit pga att man inte vet vilka som läser osv.. JAG ÄLSKAR SEX :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback