svarta stövlar såklart :)

Blev en väldans trevlig shoppingtur inne i stan. Ankan hittade ett par vinterskor och jag hittade ett par svarta högklackade stövlar. Och eftersom det var på skopunkten var jag ju tvungen att köpa ett par ursnygga party pumps eftersom jag då fick dom för halva priset. Hittade även precis ett par såna skor jag vill ha i brunt, men dessa var dessvärre i svart så dom fick stå kvar på hyllan.. Vi åt även lunch på tacobar som var väldigt länge sen, mums!

Hela vägen in och hem från stan var jag fast i Twilight land :) Jag hamnar i en annan värld så fort jag öppnar den boken. Såg en jättelång trailer för New Moon igår och efter det studsade jag runt som ett flum och var helt i extas, jag orkar inte vänta längre. Vill se NU!!

Ibland orkar jag verkligen inte laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback