tisdag.

Godmorgon tisdag och sol!

Men fy så kallt det är ute, jacka är ett måste på monarna.
Det mest logiska vore ju att man sover kalas natten till tisdag, efter veckans första jobbdag. Jag var jättetrött igår kväll meeen jag lyckades inte somna ordentligt förns vid 3 tiden. De tre timmarna innan det låg jag mer som i en dimma (?) och var irriterad över mina sömnproblem. Jag valde alltså inte gå upp med Johan kl 7 utan sussade vidare till 8.

Kl 2 idag är det dags för min intervju! Så idag är väskan packad med kläder och annat så jag kan göra mig av med biltvätterskan inom mig och sätta på mig kontorslooken :P Kan ju inte komma med skitiga jeans och lukta diverse reningsmedel..

Happy tisdag på folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback