tisdag.

De senaste två timmarna har jag åkt runt och flängt i lilla rallybilen :) Tog en tripp till Centrum där det blev strömavbrott så fort jag klev in. Efter 15 minuter gick allt igång igen så jag spanade på Deichman efter skor. Dom hade massa fina stövlar men inga såna som jag letade efter.. Gick även till Gina och köpte ett par svarta och benvita tjocka strumpbyxor, ett måste till mina stickade hösttröjor!

Sen tog jag bilen till Obben där allt var kaos. Dom håller på att bygga om så när jag plockat tre varor gav jag upp. La tillbaka sakerna och åkte till Format istället. Så nu har jag allt till kvällens feta&köttfärsbiffar, morgondagens kyckling och torsdagens soppa :)

Nu blir det lite uppläggning av bilder i bilddagboken och sen Twilight läsning!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback