tisdag.

Godmorgon världen!
Nu är det höst på riktigt, näst intill vinter om man frågar mig..
Kl 6 gick jag upp för att släppa ut Dori. Då fastnade jag vid köksfönstret och tänkte "säg inte att det är snö, säg inte att det är snö" Antagligen var det bara en massa frost men VITT var det i sandlådan! 25 minuter senare var det dags för mig att gå upp.

Vid 7 kom jag ut till bilen och framrutan var helt isig och jag har ingen skrapa i bilen eftersom den inte levt genom någon vinter än. Och det var sån där is som nästan är omöjlig att få bort med en skrapa, blä! Så jag fick knata till bussen och acceptera att jag skulle bli 10 minuter sen till jobbet.

När jag kom till Rotebro var 17 över tåget 20 minuter försenat. Så det gjorde egentligen inget att jag inte hann till stationen i tid eftersom jag skulle fått vänta där i 20 min isf..

Höst helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback