tisdag.

Igår var en väldans trevlig kväll med familjen! Började med att ta en öl på Kungshallarnas uteservering, åt även fantastiskt vitlöksbröd med chiliaioli :) :) Sen blev det bowling! Jag hade en himlans tur med spärrarna och fick säkert 7-8 styckna på två serier och två strike! Vann första serien och kom två den andra. Typiskt att Johan inte var med och såg för när vi spelar tillsammans är jag kass. Efter det blev det Italienskt till middag med supergott vin! En taxi hem när restaurangen ville stänga, presentöppning och en liten LongDrink innan nattdags. 

Idag har jag inte gjort någe vettigt alls. Vaknade tidigt hemma hos mamma och gick och la mig på soffan, kollade på tv och åkte sen hem till Väsby för att äta lunch med Johan. Sen dess har jag bara suttit i soffan och glott på tv och knappat på datorn. Kom precis på att vi har tvättstugan ikväll, som tur är är det inte så mycket så det går nog ganska fort.

Idag orkar jag verkligen inte söka jobb, är inte på sånt humör.. Får kanske bli imorrn, eventuellt..

Nu ska jag läsa min bok :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback