Toffifee!!

Åå, vad allt är tråkigt. Oprah är på så det säger väl en hem del, jag kollar ALDRIG på Oprah i vanliga fall.. Känner mig inte alls peppad på att åka iväg och "sälja mig själv" Det kanske blev lite fel men ni förstår vad jag menar :) 

Jag brukar inte påverkas av reklamer men nyss kom en reklam så jag bara ville springa till ICA. Toffifee!! Kan ni tänka er så gott det skulle vara, just nu. Och så blir ju allt kul då för det säger dom på reklamen :P Men det är onyttigt och sånt sysslar vi inte med här hemma. Det enda onyttiga som jag trycker i mig och inte kan sluta med är min helg brie och ibland blir det lite ölkorv och en liten bit mörkchoklad. Men läsk, godis (förutom den mörka chokladen) eller chips har inte setts till på lääänge i våra skåp! Men det verkar dessvärre inte göra någon skillnad :(

Duschen får det bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback