tomt i frysen!

Åååå, jag är så trött så jag dör! Satt på tåget och läste hela vägen hem. När jag kom fram till Norrviken och la ner boken i väskan snurrade ögonen i huvet på mig och höll jag på att somna innan vi kommit fram till Rotebro (en ca 2 minuters resväg :P)

Johan har bjudit in oss på måndagsmiddag hos hans päron, väldigt nice eftersom jag verkligen inte hade lust att ställa mig och laga mat. Plus att frysen är tom, blir till att storhandla imorrn! Så ikväll blir det fläskytterfile, me like! 

Som jag skrev förrut kollade jag med Johan om det var så att jag var arg i lördags. Han fattade inte alls vad jag pratade om :P Men sen kom han på att jag var grinig på honom. Jag har fått en tendens att bli svartsjuk på fyllan, hemskt jobbigt är det faktiskt! Vet inte varför jag helt plötsligt har börjat bli det..?



Så här gott sov jag efter Sweden Rock! Inte riktigt lika trött nu men inte långt ifrån :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback