torsdag.

Nu har jag haft min dagliga vitaminboost. Denna destår av: en C-vitamin brus, en ABCDE sugtablett och två B-vitamin tabletter. Har ätit äggröra till frukost eftersom Johan återigen ätit upp brödet utan att säga något till mig :( Men med äggröra i magen håller man sig längre till lunch.

Hoppas att det blir en lugn dag idag. Vet att vi ska åka fram och tillbaka till Danderyd en massa men jag orkar inte städa en massa bilar :( Jag får ännu mer ont i huvet av alla olika reningsmedel och måste snyta mig 1000 gånger eftersom jag står framåtlutad. Oj, oj, oj så jobbigt det är för mig :P

Idag ska jag troligtvis få ett telefonsamtal från Magnus så jag vet när jag ska börja nästa vecka. Det kan ju vara bra att veta..   

Oj, nu kom jag på att jag måste tanka så nu får jag springa till bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback