torsdag.

Oj, oj, oj mina nya morgontider snurrar till det i huvet på mig. Vilken tur att det finns en bubbelvatten maskin på detta jobb också :)
Kl 6.20 - Uppgång
Kl 7.00 - Tar bilen till Rotebro
Kl 7.15 - Tåget går
Kl 7.55 - På kontoret

När jag gick från Karlberg hade jag en massa olika konstiga känslor. Först var jag glad för det var så fina väder, sen fick jag julkänslor (!!) för ett cafe spelade "It may be vinter outside" Det är väl ändå lite tidigt.. Sen, precis som igår, fick jag polenkänslor när jag svängde runt den stora rondellen. Denna sista känsla kan jag verkligen inte förklara :P

Pratade precis med Mutti och efter jobbet ska jag möta upp henne och Ankan i Västermalmsgallerian :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback