torsdag.

Godmorgon världen!
Idag blev jag väckt på bästa tänkbara sätt, me like :) Kommer inte ihåg senast jag och Johan gick upp samtidigt en morgon och satt i soffan och drack te tillsammans. Såna mornar är bra trots att man då måste gå upp kl 7. Har redan ätit frukost och gjort mig iordning för dagens jobbande trots att jag inte behöver åka förns kl 9. Skönt att ta det lugnt i soffan och titta på Spiderwick :)

Jag tror på riktigt att jag ligger vaken mer än halva nätterna. Inatt somnade jag efter ett och sen sover jag inte direkt djupt (mer som till och från sömn med 1000 vändningar och vridningar) och när Midori vill ut vid 4-5 tiden är jag alltid vaken. Det är sen från 5 till 7 när Johan går upp som jag sover ordentligt. Inatt måste jag ju kunna sova ordentligt när jag gått upp så tidigt..

Wish me luck today!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback