tvätta tvätta biiilar :)

Jobba, jobba, jobba idag är det en otroligt lugn dag måste jag säga. Och jag tycker att det var lugnt förra veckan :) Mr Matti åkte hem för att sova för han hade varit båtvakt till kl 5 så idag är jag helt själv. Har städat 4 bilar som alla var väldigt fina så det gick fort, bara en tur i biltvätten. Sen tyckte Matti att jag skulle ta en bil och åka till IKEA för att köpa nya blommor så det har jag också gjort, mycket viktigt med fräsha blommor på kontoret :)

Nu har jag bara en liten trave papper kvar att sortera sen så vet jag inte riktigt hur jag ska roa mig. Städa lilla KIAn kanske eller läsa..

Idag var Johan på arbetsintervju, hoppas verkligen att han får det så han slipper sitt nuvarande jobb som han bara mår dåligt av! Imorrn är det min tur att gå på intervju på Wasa Kredit, hoppas att jag får det! Dom har inte satt ut någon annons utan jag fick nys på det via mamma så det är ju inte många sökande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback