kyckling varje daag :D

Ibland lyckas man bara så otroligt bra med maten. Trots att det är något så enkelt som kycklingben, men shit va goda dom blev. Skulle lätt kunna äta kyckling varje dag så imorrn blir det kycklingsoppa. Johan somnade på soffan och låg livlös när maten var klar så jag vräkte i mig min och hoppades på att han inte skulle vilja ha sin när han vaknade. Det ville han :P Men jag fick som alltid "gnaga på hans ben" (haha, kommer ihåg när jag sa det på lunchen i Västerås. Förstår inte varför alla tyckte det var så roligt, Erik tyckte iaf det var hysterisk roligt.. :P)

Nu har jag kollat på A raisin in the sun, var väl helt okej men inge speciellt. Snart kommer Johan hem från U17 träningen och om en timme blir det True Blood :)

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Halv 6 ska jag på intervju i Vällingby men jag måste komma på något roligt att hitta på under dagen. Det ända jag kan tänka på är klääder och shopping! Det är farligt att shoppa för när man en gång börjat är det svårt att sluta, speciellt när man vet en massa massa saker som man behöver. Men nu får shoppingen vila.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh jag älskar kyckling!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-03 @ 09:29:47
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback