onsdag.

Idag snoozade jag nästan i 50 minuter, de va nice! Men alltid när jag snoozar brukar jag drömma de skummaste saker. Skulle varit skönt om tvättiden kl 10 skulle varit ledig för då skulle jag snart varit klar! Istället måste jag vänta en timme tills jag kan börja.

Christer ringde precis Johan som hade fått ett samtal från sin gamla chef. De behövde tydligen en vikarie i ca 1 månad och frågade Christer om han visste någon som behövde jobb. Mills behöver jobb så får hoppas att dom vill ha mig. Jobbet går ut på att städa bilar och leverera dom, låter ju inte allt för jobbigt.. Och nästa måndag ska Johan på en intervju!! Hoppas att det går bra för min älskling!

Igår kväll när jag satt och kollade på en halv tråkig film fantiserade jag om hur fint vårt vardagsrum kommer bli när jag är klar med det. Har planerat ut varenda liten detalj. Skulle verkligen vilja tapetsera om också, ska kolla var Johan tycker :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback