torsdag.

Mitt huvud har bultat och gjort ont varje morgon den här veckan, det är inge kul säger jag. Jag vet att jag borde tvinga mig upp tidigt för att kuna somna tidigare på nätterna (för det är långt in på nätterna jag somnar) Men varför ska jag tvinga mig upp tidigt när det är svårt nog att sysselsätta sig hela dagen när jag vaknar kl 10. Jag har ju absolute ingenting att göra så jag vill att dagarna ska vara korta inte långa!

Igår låg jag och läste till kl 1. Vilken tur att Johan kan sova trots att min lampa är tänd. Nu har jag drygt 100 sidor kvar som ska bli utlästa idag. Sen ska jag göra något så viktigt som att fixa naglarna :) Äta äggröra att lunch och förbereda mig lite inför kvällens intervju.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback