vampyrstadiet is back..

Nu har jag laddat upp shoppingbagen på hms hemsida! Men jag tänkte faktiskt vänta med att beställa något tills jag får veta hur det blir med jobbet jag ska på intervju för imorrn. Om det går som jag vill är det jag som drar på en shoppingrunda :) I lördags fick jag ett par grymma pumps av Sanja!! De var lite för små för henne så jag fick dom och shit va vackra de var! Lycka!

När jag var runt 10 år älskade jag alla de former av vampyrböcker, vet inte hur många jag läste och jag vet inte hur många gånger jag läste de fyra böckerna "Vampyrens kärlek" Nu har jag kommit tillbaka till Vampyrstadiet. Läser Twilight och den är grym (precis som filmen) och längtar så mycket till den andra filmen kommer i november. Och så följer vi True Blood som visas på SVT på onsdagar. Vet inte varför det fascinerar så mycket..

Mer läsning, dusch, Dexter och kramar i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback