14/4 onsdag.

Guud va solen lyser ute! Längtar till lunchen, ska köpa något som går att äta kallt så ska jag sätta mig ute i solen på min bänk jag hittat :) Måste passa på nu när man kan, till helgen ska det ju bli skitväder igen! Och jag som hade tänkt gräva upp alla rötter från buskarna då, typiskt!

Imorrse var jag helt död och ville inget annat än att ligga kvar under det varma täcket. Konstigt att jag är så trött, jag sov bra och somnade efter att ha legat i sängen i 5 minuter igår kväll. Hur mycket måste jag sova för att vakna utvilad? Ikväll är det sent möte till halv nio, hur ska jag orka vet jag inte riktigt. Men det är som tur var ett kul möte som alla ser fram emot! Sen ska jag stupa i säng så fort jag kommer hem! 

Happy onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback