22/4 torsdag.

Igår åt vi som alltid (förutom en katastrofal gång) jättegod middag på Indiska vid Rotsunda Torg. Är inte världens mysigaste restaurang men det är som sagt jättegott och billigt :) Chicken Tikka Sizzlar, som alltid, och en Kobra! Kom hem strax efter nio, hoppade in i duschen och sen kröp vi ner i sängen. Somnade strax innan tio (!!!) till en kass film. Att se på True Blood mellan 22-23 var uteslutet.

Imorrse, som säkert ingen missade (förrutom Sis som säkert sov ;)) så snöade det ute! Men som tur är är det inte tillräckligt varmt för att det ska lägga sig. Jag kompenserade snön med att lyssna på sommar och shake på tåget. Bob Marley, Track 5_copy och Nuttin! Underbart och detta har ju då satt prägeln på denna dag. Det sprätter i hela kroppen på mig, jag vill bara dansa! Panik på att sitta still! 

Idag efter jobbet ska jag möta upp Mutti (Sten och Ankan?) Vi ska köpa en konfa present till Adam och sen ta en öl :) Lite mer fira!

Och om ni undrar så firar jag eftersom jag har fått besked att jag kommer bli fast anställd! :D


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Mills till anställningen!!!

2010-04-22 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback