3 grymma timmar med kollegorna!

Har haft tre grymma timmar ikväll på jobbet! Skulle lätt kunnat hålla på i tre timmar till för det kändes som att vi satt där 15 minuter. Man lär sig så grymt mycket om varandra och om vår grupp, jag är bara helt lyrisk! Det här är något alla borde få göra! I skolan och på arbetet. Gjorde ju något liknande på AT (SDI) men det här blir mycket mer personligt och bättre eftersom vi är en grupp på 9 pers.

Och det var kul (hör och häpna) att stå där framme och pressentera igen. För några år sen skulle jag aldrig säga något sånt men efter Lenas alla pressentationsteknik kurser känns det inte alls jobbigt. Tack Lena :) Var väl ganska exakt ett år sen jag stod där sist, när jag pressenterade mitt fördjupningsarbete.

Jag vill gå en eventproduktionskurs! Ska kolla om jag hittar några enskilda kurser att läsa. Tänkte massa på tåget hem och jag vill verkligen inte släppa det, det är ju det jag älskar att göra.

Tankarna brinner i huvet efter en sån här kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback