30/4 valborg!

Igår hade vi en jättemysig kväll hos Maria. Vi fick jättegod kycklinggryta till middag, drack lite vin, lyssnade på VH1, tjatade och åt muffins och kladdkaka till efterrätt :) Vid halv 10 åkte jag och Julia med Jeanette hem för övernattning. Drack te, tittade på kort och sen fick vi äran att sova i världens skönaste säng! Amasing!! 

Nu sitter jag på jobbet och jag tror nog att detta kommer bli en ganska så lugn dag. Känns bra efter den här veckan! Och ikväll är det ju party som gäller! Vi ska åka till Sanja och Moe, grilla, dricka vin och sen får vi se vad som händer på kvällen.

Nu ska jag äta mackan som Jeanette fixat ihop åt mig, lyx :D

Manboy, manboy!


Kommentarer
Postat av: Emma

Manboy manboy you can call me manboy!!



Om du drar sluta-tidigare-lappen kan du få skjuts hem till Väsby beroende på när du slutar, eller kanske att vi tar en tågdate du och jag?



Merry Valborg darling (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback