?/4 söndag :)

Johan tycker att jag är en klängig apa :D

Jag är jätte uttråkad och jag vill bara flumma runt men då tycker Johan som sagt att jag är jobbig. Jag vill hoppa runt, slänga med huvet och skratta tills jag får ont i magen! Haha, det låter väl kul? Förhoppningsvis vill han leka med mig snart! Sen ska jag följa med när han övningskör, wiie!

Igår hade vi en jättekul kväll med Sanja och Moe! Vi grillade, spelade guitar hero, little big planet och drack massor av drinkar! Tiden bara flög iväg och kl 1 knackade det på dörren. Det var granntanten  som ville att vi skulle sänka eftersom hennes väggar vibrerade av basen :S Så det var vi ju snälla och gjorde. Vid tre tiden tog groggvirkat slut och en timme senare hoppade vi i säng. Sanja och Moe sussade över på soffan. Very nice kväll!!

Volbeat = Sommar och fest! Jag vill ha nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback