9/4 fredag!!

Golddigger!!
Kan det bli en bättre start på helgen, dom spelar golddigger på P3. QUE, I miss QUE!
Jag är skittaggad för helgen, typiskt när jag inte har en enda sak planerad förrutom att städa undan alla spår av vintern imorrn.

Idag är som sagt Johans "inte äta vanlig mat dag" så nå kvällsmys med ost och gottis är att glömma. Får sitta med ett glas bubbelvatten och somna tidigt. Imorrn däremot... Men nej, då ska killarna sitta hemma hos oss och kolla på El Classico. Det är väl en vanlig fotbollsmatch som alla andra, varför denna hysteri? Så jag får väl se vad jag hittar på.

Det är skitväder ute idag. Fick återigen en sån där "höst, i väntan på vinter" känsla.
Men glad är jag för det för det är FREEEDAAAG :D

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag, fia mfl ska ut ikväll så följ med om du vill ;). Vi åker från väsby för vi ska äta hos fia innan!

2010-04-09 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback