den efterlängtade soffan!

Soffan var väldigt efterlängtad idag så jag har inte ens tagit mig till duschen sen jag kom hem :) Har däremot fixat korvstråganoff som står på plattan snart redo för lilla magen! Blir alltid piggare och gladare när jag kommer hem efter en låg dag. Stannade en sväng hos pappa också på vägen hem, trevligt nog var han hemma också!

Efter middagen blir den en tripp ut till tvättstugan sen ska jag försöka ragga en massage av Johan innan läggdags. En tidig sådan blir det idag! Orkar inte vara så här trött imorrn också..

Jag fick roligaste nyheten av Baffe nyss, eller två tom! 13 juni kommer han hem och kan parta med mig, eftersom det endast är därför han kommer hem. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback