"Ingen mår så bra som jag"

Lyssnade på Fronda - Ingen mår så bra som jag när jag satt i bilkö tidigare idag. Då kom några meningar som verkligen är jag till 1000!

Ursäkta
Hur ska denna tiden räcka?
Hur ska jag hinna med min vecka?
För alla måste va' perfekta

Klockrent! Så känner jag varenda dag! Hur ska jag hinna jobba, träna, laga mat, fixa hemma OCH ta det lugnt, allt på samma dag. Omöjligt ju! Jag planerar och planerar men det går ändå inte ihop. Så nu sitter jag här i en skitig lägenhet med saker överallt och en icke monterad skohylla :(

Jaja, jag har iaf tränat och svettast som en gris! De byxor som förr var för tighta sitter nu perfekt och de som var perfekt förr är nu slappa i låren. That´s the way you do it SATS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback