Kobojsarna :)

Ibland är det roligare att träna än andra gånger. Idag var en sån gång :) Jag sprang sprang som en tok och taggades av Kobojsarnas studentsång. Sägas vad det vill om denna låt, but I LOVE it. Så jäkla taggande. Fysiskt så sprang jag men i mitt psyke så dansade jag runt poolen hos pappa i bikini med en drink i handen. Precis som på lilla systers student innan hon kom hem från flaket! Wiiiiiie! Sen pumpa, pumpa på maskinerna!

När jag kom ut från gymmet doftade det underbart ute! Och inte enbart för att jag inte längre kände min svettlukt utan för att det regnade. Det luktade som sommarregn en sommarnatt. Då blev jag lite kär i världen, hihi.

Nu lagas en grym pastasås med kyckling och feta. Sen ska vi se på inspelade South Park och Pacific.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback