lördag.

Fast vi gick upp någorlunda tidigt och sen dess inte gjort så jätte mycket är klockan redan 4. Jag förstår inte riktigt vad som hände. Vi började med en pangfrukost eftersom våra magar kurrade som bara den efter gårdagen. Försöker hänga på Johans diet så gått jag kan, men absolute inte till 100%. Det skulle jag aldrig orka med.

Vi åkte en tur till Rusta för att köpa bra att ha saker och då visade det sig att World of sport hade utförsäljning med upp till 90% rea. Så Johan köpte en sommar/vindjacka och en Fred Perry t-shirt. Jag försökte få på honom en skitsnygg jacka som visade sig vara en tjejmodell, jag tyckte han skulle köra på den ändå :)

På väg hem såg vi att det var knallemarknad vid Vilunda. Lika dålig som alltid, men vi tog en sväng iaf. Inte ens en lakriskrem köpte vi. Vi har nog blivit bortskämda av marknaden i Rättvik :)

Nu har jag äntligen rensat bort alla vinterkläder mm. Tänkte även ta en tripp till Sörab efter en rensning av förrådet med det hanns inte med. Får åka dit nästa helg istället. Nu ser iaf vår klädkammare mer ut som en klädkammare än ett förråt. Det är trevligt tycker jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fira Uno hos Emmas päron. Ska bli väldigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback