lunch i solen :)

Har varit ute i solen hela lunchen :)
Gick till prisextra och köpte lite lunch och satte mig sen på en bänk i solen, åt och läste. Måste bli en ny vana nu när det börjar bli varmare och dagar då solen skiner. Man piggnar till så otroligt mycket av att vara ute i friska luften mitt på dagen! 

Måste sätta mig och komma på lite varianter av lättare luncher nu när det är exakt 2 månader kvar till Thailand! Dagar då jag inte tränar tänkte jag prova på Naturdiets Smoothies, vet två av dom som är jättesmarriga. Säga vad ni vill, jag gör som JAG vill. Och jag ska prova.   

Ska göra ett schema! Har redan gjort två listor idag en "att göra hela veckan lista" och en "att fixa hemma, köpa till hemmet lista" Det kan ALDRIG bli för många listor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback