"och lite lera"

Precis som jag sa, Thai till lunch :) Och satan va starkt det var, men gott, så gott. Tänkte ta mig ut på en promenad efteråt med det visade sig att det hade blåst upp till en mindre storm under förmiddagen. Så det fick bli en fotölj med min bok, som för övrigt kommer ta slut imorrn. Måste köpa mig en ny, eller några..

Pratade med Johan på lunchen om denna varannan dag diet. Babblade och funderade fram och tillbaka på olika alternativ för denna pulverdryck. Så här förklarade han nämnligen hur den smakade igår "Den smakade som välling med en massa salt som någon hällt oboypulver över. Och lite lera." Så jag tyckte inte att han skulle behöva tvinga i sig den..

Senare i samtalet sa jag:
- Älskling, kan vi inte ha det mysigt imorrn och laga någon god middag tillsammans?
- Men Camilla, jag har ju bantardag imorrn.


Jippie, grattis mig :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback