onsdag.

Igår kväll hade jag 25 lyckliga minuter på löpbandet, svetten lackade och påskkilona bara försvann! Tror inte att de fanns där fysiskt, men psykiskt var de många och dumma :P Fick räcka med det eftersom vi var tugna att storhandla och innan gymmet hade jag tagit en tripp till centrum. Jeansjackan fanns inte så idag ska jag åka till Sollentuna och Kista och kolla. Och så ska jag försöka hålla mig borta från alla andra kläder... Ojoj, blir svårt för det kittlar i fingrarna!

Idag börjar Johan sin "varannan dag" diet, måste läsa lite om den så jag kan coacha honom rätt. Själv kör jag vidare på min egna "the Mills diet" Världens bästa och sundaste :)

Idag är jag trött så jag vill svimma, men jag försöker trycka bort det. Pigg och glad ska man va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback