sååååå låååångsaaamt!

Guud, så denna dag går långsamt. Det är helt otroligt och regnar gör det. Men det stör mig inte så mycket, jag sitter ju här inne i värmen. I vanliga fall brukar jag ha "massor" att kolla på internet. Bloggar, ditten & datten och saker att ta reda på. Men nu är jag helt tom på ideer!

Jag har glasscravings! Jag har panik för att jag är så sötsugen. Tog en pepparkakskola men nu är de så gamla så de går verkligen inte att äta.. Gick till köket för att ta en macka men då var min ost kastad! På riktigt, helt borta! Så nu får jag hålla mig, på fredag ska det banne mig bli fredagsfika! Undra om jag sak låna Johans pärons ung och baka något :)

Något att se fram emot är iaf att Johan ska bjuda mig på Indiska för att fira ikväll. Ska bli tokigt gott och en öl eller två kommer även slinka ner! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback