söndag.

Under the boardwalk!
Fantastisk låt :)

Igår var en himla trevlig kväll hemma hos Emmas päron där det firades Uno till 100%. Säsongens första grillning, underbart! Efter middagen ägnades hela kvällen åt SingStar. Jag och Emma gjorde succé med Jag ljuger så bra, vi satte ribban om man säger så ;) Ett nytt smeknamn fick jag också, vintanten. Nog för att vi satt vid "vuxenbordet" och åt men en tant är jag väl ändå inte :P När jag kom hem spelade jag, Johan och Stefan Guitarr Hero. Katastrof dåliga var vi, vi klarade knappt en hel låt.

Nu på morgonen körde vi en lång sittdusch och lyssnade på Bob Marley, myys! Just nu hoppas jag att Johans päron har en häcksax att låna ut så jag kan börja rensa bort buskarna här utanför. Vill ut i solen och vara vårig!




 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback