tisdag.

Idag är det redan tisdag.
Blir lite snurrig av alla lediga dagar, snart är det helg igen :)

Trött, trött, trött är jag idag. Det ska man inte vara efter 4 dagars ledighet, men sömnen har tyvärr inte varit på topp under helgen. Igår kom vi hem vid 7 tiden. Vi öste bara in alla saker i köket och sen hoppade vi i badet. Jag hade glömt hur kallt det var hemma hos oss, vi har ju eldat 24-7 i Kaskö. Åt köttbullar till middag och sen somnade jag redan 21.30 i sängen. Vaknade igen, gick upp, gjorde mig i ordning och kröp ner i sängen igen.

Denna vecka är det hårdträning som gäller. Och framförallt återgå till de vanliga matvanorna, dvs inte äta konstant och inte massa choklad och chiipssi!

Sen ska det hinnas med: tvättning, städning, storhandling och uppackning. Vi är dåliga på att packa upp när vi varit borta, skittrist är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback