12/4 måndag.

Min vårvecka verkar inte bli så fin som de sa att den skulle bli.. Men jag kör vårtema med skinnjacka, pumps och nya vårgarderoben. Tights har jag främst för att det fanns ingen chans att jag skulle få på mig ett par jeans idag med min spärrballongsmage. Jag har ont, är på dåligt humör och vill bara ligga i sängen. Varför får man inte vara ledig när man har mens? De två förasta dagarna iaf, det skulle vara snällt!  

Igår hyrde vi Couples Retreat. Den var skojig och var en perfekt söndagsfilm! Jag smarrade även i mig en liten ost (dvs 125 g ;)) och sex bitar choklad. När vi skulle gå och lägga oss mådde jag så illa så jag trodde att jag skulle kräkas, jättekonstigt!

Kramas, det vill jag göra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback