23/4 fredag.

Jag är tröööt, jag vill sooovaaa!
Men det gör inget för vi hade en väldigt trevlig kväll igår! Mötte upp Mutti, Stone och Ankan vid Västermalmsgallerian där det blev en snabb shopping på HM :) En tröja, ett linne med massa spetskrusidull, ett längre randigt linne och två diadem. Har snöat in mig helt på diadem, love it! Sen satte vi oss på en irlänsk pub och tog en öl som sen blev mat, vin och mer öl. Efter det ville Mutti till Dubliners och titta på liveband med dom började inte spela förrns kl 23 pga någon fotbollsmatch :( Så vi gick till en skottsk pub i närheten och tog en till öl innan vi åkte hem till sjöstan. 00.30 somnade jag gott på soffan!

Så idag är jag som sagt trött, men finfint väder är det ute! Får se vad som sker ikväll, vi ska iaf äta en jättegod middag med efterrätt har jag bestämt. Johans ätardag, tjoho! Övningskörning står iaf på kvällens schema innan mys.    

Feting lön idag, yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback