26/4 måndag.

Idag kom jag försent till jobbet :( Det var signalfel i Karlberg så vi stod still i 30 minuter, lagom stressande en måndag morgon.. Men nu är jag på plats och hjärnan har börjat vakna till liv. Sov jätteoroligt inatt och vaknade stup i kvarten. Det var varmt och sen kallt, sen varmt och sen kallt... Men jag blev glad när Johan släppte ut kissen!

Helgen har varit bra och jag har fått med lite av allt. Fredagsmys, i fredags såklart ;) I lördags började vi med en shoppingrunda i Centrum. Fick tag på ett par jeansshorts och en skitsnygg skinnjacka! Den kostade 1300 från början men med min 40% kupong blev det "endast" 780 kr. Sen åkte jag med the family til V-rås för Adams konfa. Jag vet inte om man kan säga kul om en konfa, man är ju liksom i kyrkan. Inte riktigt min grej.. Men det var jättekul att träffa dom igen och mottagning med vin och massa god mat är alltid trevligt! Sen satte jag och syster oss på tåget hem, tog en öl vid Centralen innan jag mötte upp Johan. Vi åkte ut till Nacka för party hos Anna & Hagge och sen bästismys & vin hos Emma & Markus. Väldigt trevligt och det roligaste var nog när Johan kastade freesbee med Emmas tårtbotten utan att det gick sönder! Och allsång till chicken fried såklart :D 

Igår vaknade vi upp i Sjöstan, hade en lugn morgon och jag var lite putt för mitt vårväder inte kom som planerat. Vi åt lunch tillsammans med Annica och Jimmy och sen satte vi oss på tvärbanan, tunnelbanan, tåget och bussen hem.... Sen lyckades jag få med mig Johan till IKEA!! Vi provade sängar, längtar tills vi ska köpa en ny. Kom hem med en hylla till vardagsrummet, ett skoskåp, 6 ramar, servetter och lite köksredskap, kruka och blomma, ljusbricka och kuddar till soffan. Det bästa var att vi hade kvar presentkort så för allt detta betalade vi 43 kr!!! Det blev middag hos Johans päron och sen slötittande på tv.

Happy måndag på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback