ALLT detta kan man göra utan pengar :)

Nu har jag räknat lite och kommit fram till följande...
Att trots denna trevliga bilservice kostnaden på 2800 kr så kommer jag precis ha råd att göra min månliga översättning till sparkontot! Och DET är det viktigaste för mig. Eller kanske inte hela eftersom jag måste betala mitt träningskort denna måndad.. Men jag har ju redan köpt en skinnjacka och jeansshorts för denna lön. Får helt enkelt supersnåla i 3 veckor, eller 3 helger, det är ju då pengarna går åt.. Sen har jag ju min älskling som inte kommer låta mig svälta ;)

Och man kan faktiskt göra en massa saker utan att det ska kosta. Åka till Hagaparken, promenera till Fåfängan vill jag göra, ha med picknick istället för att gå på svindyra cafen, åka ut till Görväln och titta på fåren ;), spela biljard hos pappa, dricka upp all taxfree sprit istället för att gå på krogen, plöja igenom We were soldiers på engelska, spela om Simpsons spelet, göra glass i glassmaskinen, träna och pussas. Massa saker kan man ju göra :)

Sommarmys med de bästa i Nyckelviken förra året. Och gratis var det, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback