28/4 onsdag.

Det är sommar ute :D
Skulle vilja ta en 10 timmars lunch, gå runt och strosa, sola och äta glass! Här inne i vår lilla glaskupa är det jättekallt, går man upp en våning är det bastu. Ungefär som hos pappa på sommarna.

På lunchen ska jag ta en promenad bort till en barnskobutik. Vi ska försöka hitta några balla sneekers till Albin, är dop på söndag. Om jag inte hittar något där ska jag till en butik på femingatan efter jobbet. Typiskt oss att alltid vara ute i sista minut, då hjälper ju inte alla internetbutiker som finns :( 

Ikväll är det tydligen någon fotbollsmatch som Johan coh stefan ska glo på. Jag försöker övertala dom om att inte titta hos oss. Jag behöver en städa i lugn och ro kväll :) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback