dopshopping.

Igår var det stora "hitta doppresent dagen" Hittade hur många söta och coola skor som helst inne på Drömskor. Jag är ju inte ett jättestort Converce fan men dessa små i storlek 17 gick inte att motstå. Dom ska lilla Albin få. Senare åkte jag och Johan till Kista för att hitta något mer. Jag röstade på ett gulligt besticksett men Johan valde ett lite större silverkors som han ska kunna ha när han blir äldre också. Kl 14 på söndag är det dags.

När vi kom hem hade Johan byggt ihop nästan hela skoskåpet :D Endast en lucka kvar som ska sättas ihop idag. Det var lite högre än jag trott så det blir lite trångt med jackorna. Men det kommer iaf se mycket renare ut när alla skor inte står framme :) 


Titta så söööta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback