"du får inte gå hem"

Jag och Sus tog med vår mat och satt ute och åt. Inte så mycket sol men hur varmt som helst. Känns nästan som att det kommer åska ikväll också, är ganska så kvavt ute.. Sen tog jag en tripp till systemet och köpte mig en vindunk till kvällen. OCH systemet har äntligen fått in sommarens Don Simon Sangria så jag var tvungen att köpa en flaska sån också :)

Vi hade ett till "vem får gå hem" lotteri. Det stod endast mellan mig och Jeanette och vilken lapp drar jag? Den som det står "Du får inte gå hem" på!!! Fyy faaan va kass jag är. Så nu blir det att sitta kvar till kl 5, ringer ingenting och har ingenting annat att göra.

Men men, det blir ju party ikväll så inte är jag bitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback