vilken shopping!

Vilken shopping jag hade igår :D
Åkte till Jysk för att spana på ett badrumsskåp, som de såklart inte hade. Jag komemr nog aldrig hitta något. Hittade däremot de finfina lakanen jag spanat på i evigheter 2 för 230 kr! Åkte sen till Stinsen där jag såg att de öppnat skopunkten. Gick in, tittade åt höger och såg direkt de två ballerina jag spanat på på hemsidan. Och självklart så passade båda. Har dock inte sagt till Johan att jag köpte dom, han börjar seriöst bli stressad av mina nya shoppingvanor..

HM i Stinsen har jag alltid hatat med jag tog en chansning. Och vad hittade jag, MIN JEANSJACKA!! Och den fanns bara i min storlek, tjoho! Jag som var beredd att åka till både Sollentuna och Kista utan resultat. Man kan inte göra något annat än att älska allt från hm just nu, hittade hur mycket som helst! Så jag införskaffade även två kjolar. De två topparna fick stanna eftersom kortet sa NEJ, pengarna Johan är skyldig mig hade inte kommit in ännu.

Man kan ju bli lycklig för mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback