12/8 torsdag.

Efter dansen igår mötte vi Markus för middag. Blev ett himla springande innan vi tillslut hittade en Thai restaurang där vi satte oss. Och till vår (min iaf) stora lycka hade dom Chang, mums mums! Vid tio satt jag på tåget hem, man blir trött av att dansa :) Kom hem, duscha igen, hoppade i säng och somnade på en gång. 

Idag är det torsdag och även denna eftermiddag har ett fullspeckat schema. Först ska jag ta mig till StockholmsStylisterna för vaxning! Sen därifrån får jag väl springa till bion, möta upp Emma och se på Eclipse! Äntligen!! Julia är hemma och är dålig så vi får se om hon dyker upp. 

Just det! Jag råkade shoppa igår. Skulle köpa ett skärp men det blev: ett skärp, ett par byxor, ett par skor, en tröja och en bh. Ojojoj.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback