13/8 fredag!!!

Jag kan knappt röra överkroppen idag. Igår när jag kom hem kunde jag knappt ta av mig tröjan och idag gick Johan hjälpa mig på med jackan. Poledance är livsfarligt, jag har så ont och framför allt på så konstiga ställen! Men jag måste ju ha tagit i riktigt ordentligt och kämpat hårt, eller hur? :)

Igår hade jag en riktigt bra experience på Stockholms Stylisterna. Haha, fast det var en "plågsam" (kände knappt någonting igår) vaxning så gick jag därifrån helt överlycklig! Bara ler åt allt, då vet man att det var bra spenderade 25 minuter, hihi. Efteråt gick vi och såg Eclipse. Och guuuuud vilken film, I love, love, love! Jacob är lite töntig och dryg men det kan han få vara. Gud va bra den var, måste ju komma på dvd snart! På söndag har jag och Emma planerat en bakisdag med Twilight, myyyys!

Idag är jag och Maria själva, ojoj, blir inte mycket lyfta på rumpan idag.. Lunch vid datorn tom! Till kl 17 kör vi, hur ska denna dag gå? Antingen kommer det köra ihop sig totalt eller så kommer den gå i slowmo. Svårt att bli ett mellanläge tyvärr..

MEN IDAG ÄR DET FREDAG!!! 
Den 13 tom :o

Kommentarer
Postat av: Emma

Men sen blir det tacos och viiiin hos oss! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback