4/8 onsdag.

Farväl sommar :'(
Det sägs att det ska bli sol och varmare imorrn och på fredag, men det är svårt att tro i detta höstväder. Lite som i vintras när man hoppades på att våren skulle komma 10 gånger om utan resultat.. Men det är bara början av augusti och sätta på sig stickade myströjor finns ju inte, nee vi fortsätter att hoppas på värme ett tag till!

Nu lyssnar vi på min gamla lugnt/smör lista på poden som inte blivit uppdaterad sen 06. Dvs, garanterat smör- och höstmys. Vad sägs om det soulmate ;)

Ikväll blir det ev en dejt med gänget, måste skynda hem så jag hinner sova en timme först. Sliten Mills, konstant trött.. Imorrn blir det trippeldejt middag med Veronica, Devin, Emma och Markus. Alla mina favorit älsklingar :) På fredag är det fest hos Julia och på lördag blir det efterlängtade midsummerfishparty. Inte konstigt att jag är trött, men måste ju säga att det är värt det. Sommaren 10 har varit en succe sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback